mandag 22. desember 2008

så gjør vi så når vi vasker til jul!

Nok et tappert forsøk på å spre litt julestemning, funker det ?

Denne dagen har vært helt greit, som sagt var det inger johannes bursdag igår og jeg sov hos henne og ole. jeg tror jeg sovnet i fem tiden til happy tree friends, jeg må ikke se på det. fordi hver gang en av de små dyra dør, blir jeg alltid litt lei meg.

jeg våknet av min mobil som mor ringte til, jeg svarte ikke fordi jeg trodde det var vekkerklokka til inger johanne. den ringte igjen, men da tok jeg den da. det var helene som ville finne på noe, så vi plana at vi skulle ringes. jeg la meg igjen og våknet for tredja gang av at inger johanne kom hjem fra jobb, kl 2. hun ble litt sur fordi jeg skulle egentlig vasket huset, siden jeg fikk den gamle datan dems. så etter frokosten og litt one three hill begynnte jeg og vaske og ble fredig en time etterpå, da for det opp til helene og der er jeg fortsatt. vi ser på heros og drikker te med levende lys rundt oss, med store planer om å spille sims en god stund. lovte meg selv, ingen flere lange kjedelige innlegg, men jeg kunne ikke dy meg. skriver kanskje ett innlegg til i kveld, vi får se.

Hopp hei, leverpostei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar