mandag 22. desember 2008

tre ting jeg har glemt

jeg liker godt å blogge, men som oftes glemmer jeg og skrive om ting også føler jeg at jeg ikke kan skrie om det noen dager etterpå :p derfor skiver jeg om de nå. men det skal ikke bli et langt kjedelig innlegg!

Juleball, 12. desember
hihi, juleballet var kjempegøy! alle dansa og smilte og storkoste deg, og mange fikk priser, tilogmed meg! jeg fikk stress less, som for å være helt ærlig jeg ikke skjønner :b er jo kjempe kult å få pris, og jeg ble kjempe glad. men jeg følte ikke den passa til meg, fordi jeg stresser nesten aldri :p uansett, det var en kveld jeg ikke kommer til å glemme så fort. og det gjør ikke føttene mine heller, flere timer med intens hoppedansing i høye sko.. ikke noe jeg vil annbefale.


silje, marthe, elle og live, etter juleballet, på vei hjem.

jentelan, 19. desember
Det er virkelig en kveld jeg ikke kommer til å glemme :b vi begynte på ettermiddagen og holdt på en god stund, først var det meg, ida og live. vi begynte å gjøre det litt klart med bord og plasser og glow sticks. og etter en stund kom hp, også kom silje og etter det birgitte. vi begynte å spille litt også kom hanne, da dro vi ned til butikken og kjøpte pizza og snop, julebrus : D vi spiste det opp gaske fort også spilte vi leenge, og det var alt fra powerbabe til sims. jeg sovnet rundt, fem (?) men folk sovne i ganske forkjellig tid, noen seint og noen tidlig..


helene har sin egen lille krok, søta : )


"lat som om dere er nerder", live

Basketball turnering, 18. desember
det var kjempe gøy å spille! og veldig spennede, og alle skulle kle seg ut som noe, eller ikke alle. vi vant først mot 9c, også mot 9a, som var nisser, de hadde vunnet over 9b.


mnja, her er det nisser mot emoer.

Så spilte vi mot de i 8. som hadde vunnet over de andre i 8. og vi vant, de kledde seg i pysj :b så spilte vi mot 10, de som hadde vunnet, (skjønner?!) og de vant vi mot, det var herlig : D Vi fikk ikke spille med damelærerne, så da hadde vi liksom vunnet. det var ikke noe gøy at vi ikke fikk spille den siste kampen. så vi fikk spille som herrene (fnis), men de tapte vi mot. jeg må si at det var gøy å gå hjem den dagen, med overdriven emo sminke og klær ; D


meg ferdig sminket og klar for kamp!


Birgitte var så konge fett på håret, men hun ble sur når de ikke klarte å få håret hennes slik hun ville ha det ;b



guttene var bad taste ? nydelig bilde av håkon her, og martin i bakrunnen : D

hopp hei, leverpostei!

5 kommentarer: