fredag 1. mai 2009

1 mai


silje, har mange flere bilder :)

det har bare vært en helt HERLIG dag! sola skinte, fuglene kvitret sine søte små pip. nesten ikke en eneste sky på himmel, åh det var bare digg :D som de fleste som leser bloggen min vet, så er det tradisjon å dra til mindalen på 1 mai, for å bade og grille. og idag var det den tiden på året igjen, vi dro ut i 12 tiden og var der til.. over seks hvertfall, tror jeg. jeg bada, igjen, og vannet var overaskende varmt. jeg kom meg til og med ut tre ganger, hoppa og greier vettu! det eneste negative var at jeg sitter nå hjemme, sår, solbrent som en tomat! innsmørt i "after sun body lotion" og egentlig litt sulten, med det har ikke noe med saken å gjøre. jeg er rød! rett og slett. jeg gleder meg virkelig til konfirmasjonen nå :p vel, nå roper middene! æsj.. natta

1 kommentar: