mandag 27. april 2009

bytte?

siste forestilling på jungelboken gikk supert! fult hus, med ekstra stoler, stående aplaus og et flott publikum. det var kjempe gøy :) men nå er det ferdig, og det var trist å se at kulissene ble tatt ned og ødelagt. men vi kommer tilbake! forhåpentligvis. kulturnatta var jo på fredag, og det var artig. noen fra jungelboken møtte opp i risørhuset, for å ta på kostymene og sminke oss selv! :o, for siste gang. også gikk vi i tog, helt ned til torvet og opp igjen, mad x kult ass ;p også var det rett på som konfransierere på en rocke konsert (?) det var litt småmorsomt. resten av kvelden var det byen, møtte mange merkelige folk der kan du tro! BERGTATT RULER :D



lørdag var det bursdag hos annebanne, det var kjempekoselig. og som du ser, mange fine bilder ble tatt! efter denne veldig så vellykede bursdagen følgte jeg og helene, ida hjem, også dro vi hjem til helene. da hadde vi fem timer å sove på før vi skulle opp, og til svergie! den turen tar vi i neste innlegg ;p

nå sitter jeg hjemme, syk, og spiser godteri fra turen :D og vurderer å bytte fra bogspot, til noe annet. er veldig lei av blogspot, men jeg skjønte ingenting av blogg. noen ideer?

puss puss

3 kommentarer:

  1. Jeg liker disse bildene :P innspirerer

    SvarSlett
  2. takk for at dere følgte meg hjem! <3

    - Ida Elise

    SvarSlett