fredag 10. april 2009

vannet har vist ikke blitt varmt endå

jeg kom akuratt fra frokost med min kjære familie :) deilig frokost, eggerøre a là mamma, det er andre boller skal jeg si deg! HAHA! når jeg kom hjem fra helene på onsdag så møtte jeg juliane og tantebarnet hennes, frida. de skulle fylle et påskeegg til frida for 200 kr!! men hun lille tussenissen ville jo ikke ha noe, bare frukt.. det var en litt merkverdig opplevelse. men vi storkoste oss vi ;) juliane dro etter paradise hotel, og jeg la meg. høhø.

hun ringa med dagen efterpaa og sa at NÅ SKULLE VI UT Å BADE! så vi tok beina fatt og gikk ut på sagjordet og bada. tells fra rompa og ned? vi tok bilder også, for de som ikke tror meg :D vannet var veldig kaldt, jeg koste meg ikke så veldig mye.. men men, vi gikk tilbake og kjøpte softis! det hjalp litt. vi dro hjem til meg og juliane sov hos meggggg. (som erstattning for ekte badebilder, legger jeg ut dette!! det demostrerer meg, som bader)



dagen idag har jeg likt, fordi min kjæreste kom på besøk :) og møtte far faktisk, ganske modig. og i ni tiden kom helene og juliane. vi hadde det gøy kan du tro! åjadda. nå har jonas dratt, og helene og juliane venter på at jeg skal bli ferdig. så vi kan se film :D the secret life of bees, den er vist veldig bra. har noen sett den?

håper everybody has a very nice longfredag!

7 kommentarer:

  1. WHHHAAAAHHHAAAAAHHHHT HAR DU BADA!!!!!

    SvarSlett
  2. hahhaa, hadde aldri trodd du skulle bade i påska!!! er stolt :D

    SvarSlett
  3. takk takk, jeg er grådig stolt selv også! ;p

    SvarSlett
  4. JEG VIL VITE HVA SOM SKJEDE PÅ SLUTTEN!
    Jeg hadde en koselig lang fredag :)

    SvarSlett
  5. du kan få se den ferdig når jeg kommer til deg, imorgen! ;p

    SvarSlett
  6. jeg tar på meg æren for dette badet, tenker jeg!! :D

    SvarSlett