torsdag 16. april 2009

hei og hade

så var det tilbake på skolen igjen da. det var ikke litt deilig en gang, det værste var nok å stå opp så tidlig på morran. vell vell, det var jo koselig å møte folk igjen. dagene i det siste har jeg egentlig bare brukt på drama og forsøkt å ta vare på det lille sosiallivet jeg har igjen.. så jeg har nesten ikke vært hjemme :p mor og far har begynt å kalle meg for hei og hade, hoho. det må til! det er jo premiære idag, og jeg skal ikke legge skjul på at nervene merkes. jeg håper virkelig at det går bra. disse bildene ble tatt på skolen igår, torrrsdag :-)

nå sitter klassen i klasserommet, og skriver om forskjellige ting fra andre verdenskrig. jeg får ikke helt til en innledning men, tar det som det kommer! ;D pluss at vi små spammer statusen på nettby. funfunfun

1 kommentar: