søndag 5. april 2009

artig artig

jeg kom over denne lille saken på youtube, personlig syntes jeg at har er flink. skikkelig mooves!

oki, det endte godt på lørdag med at jeg ringte HELENE og sov hos henne. det var koselig, og vi bare slækkaa. på søndag trippet vi ned til annelinn, spiste hennes godteri og dro tilbake :) jeg ble henta med en gang da, fordi helene skulle ha familieselskap.

så jeg dro hjem, fant pappa slumrende på sofaen. så jeg benyttet det, mohhahha, jeg tusla ned til kinaen og bestilte kylling cop shui (?) men jeg måtte nesten ta med noe til far også da. det ble biff med bambus, hvis noe lurte. og det falt i smak kan du tro!! nam nam. etterpå kapret jeg en is og dro den med meg ned i kjelleren, hvor jeg tente sterin lys og satt på en film. til min store skuffelse var isen gammel, så jeg kastet den med en tåre i øyekroken. jaja, livet går videre.

nå sitter jeg på rommet mitt, og har akuratt spist frokost. EGG ALL THE WAY :D

3 kommentarer:

  1. hoho, kanskje jeg skal slå av en sånn på dansegulvet ? :-) isen VAR min <3

    SvarSlett
  2. det hadde du aldri gjort juliane : p men hvis du slår av meg en boggie skal ikke jeg stoppe deg!

    SvarSlett