onsdag 8. april 2009

påska fortsetter :)

anne linn kom ned til meg! igår altså, helene kom også, og de overnattet : ) uheldigvis hadde jeg ingenting å spandere på mine venner.. bortsett fra en frossen sjokoladekake som mor hadde tinet. og det falt i smak den, hvertfall hos helene :D annelinn tok en annelinn og stakk etter hjemmelaget eggerøre a là elle. og etterlot to små molefunkene jenter til å rydde opp! og etter at jeg og helene fant ut at vi ikke hadde noe å gjøre i heimen min, dro vi oppe til helene. jeg sov der, party! :D


vi har faktisk akuratt spist frokost og fjernet en herlig annsiktsmaske, som jeg annbefaler på det høyeste! garnier skin naturals, løøv ju


idag kommer juliane til risør!!! gleder meg :) jeg drar fra helene nå for å tusle hjem å gjøre klar til kusinebesøk. hun er vist ovebevist om at vi skal bade, HEHE, det blir gøy. jaja, lykke til med livet!

9 kommentarer: