lørdag 11. april 2009

nydelig påskedag!


tre herlige uker, nå! <3

åh, herreguud for en herlig da'aah ;-D joda, jeg og helene sovna rundt fem i et tappert forsøk på å se ferdig filmen. desverre misslykkest vi.. MEN, det er fortsatt håp! idag, har vært nydelig. jeg våknet av en telefon fra jonas, takk for den! :p og merket fort at helene satt våken, stelt og ivrig på en ny dag med nye opplevelser. ja, pluss at hun satt på datan og planla en risørflekken tur med oss og jonas. og han kom han, like etter at boren min, arne, og han nye kjæreste hadde dratt. hyggelig i møte henne :)

men vi dro til risørflekken vi! utrolig nok møtte vi bursdagsbarnet, ANNE LINN <3333333333 (gratulerer med dagen!), på veien opp. og hun ble med hun! det var kjempe herlig vær, og veldig deilig å bare slappe av i sola : )


for de som ikke er kjent folk; dette er annelinn (bursdagbarnet!!) jeg fant ut idag at annelinn kommer til å gjøre noe virkelig stort med livet sitt. jeg bare ser det på deg ;)
og helene da, som trener seg på sin fremtidige jobb som model.


her har vi jonas, meg, og helene! på risør flekken. også meg da, med annelinn, bak hodet mitt ;)


jonas + kanon! lekkert syn ;D og, sist men for all del ikke minst! min veldig spesiellt kusine juliane. i frykt for egen sikkerhet, ble jeg nødt til å sensurere annsiktet hennes. galskap er det, galskap sier jeg deg!

kjempe koselig dag, skjedde mye rart. men det var litt deilig å komme hjem, tok hårkur og annsikstmaske. og imorgen (eller, egentlig idag) skjer det også mye rart! gudstjeneste, hjem til jonas og etterpå hjem til helene og sove der ;p gleder meg.


har folk hatt en fin påskeaften?

6 kommentarer:

  1. Ha ha! utrolig finn dag! Men i morgen begynner drama skjøret! :D jeee. JEG HAR HAT DEN BESTE PÅSKA evvverrrrr! :D

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt en kjempebra påskeaften med DEG!! :) <3<3<3

    SvarSlett
  3. så sant så sant, helene! tehe, søtis ;p <33

    SvarSlett
  4. SV: Tusen takk ^^

    SvarSlett
  5. JEG SA DU IKKE FIKK MEG MED I EN KIRKE! <333333

    SvarSlett