onsdag 1. april 2009

host, host. sympati, ja takk!

nok en gang fristet det ikke med blogging før idag, men sånn er det. helga gikk for det meste ut på teaterøvelser, KOM PÅ JUNGELBOKEN, 17 - 23 APRIL! joda, også på lørdag var det bursdagen til live :D det var koselig, god mat! only vegetar ; p det som var litt vittig var det var kjole bursdag, det vil si at alle måtte gå i kjole. inkludert guttene :) men, flotte som de var, trengte de noe mer ;p så vi bestemte oss for sminke. det var veldig kledelig, og det kommer nok flere bilder!


bursdagen var det under earth our så vi skrudde av alt lyset, og på en merkelig måte endte jeg og jonas oppe i overetasjen og ble der hele kvelden. pussig pussig. men jeg måtte jo hjem, og helene følgte med og sov hos meg ; b også var det rett til kirken dagen etterpå kl. 10!! huff og huff..

mandag gikk som en mandag skal, men på tirsdag var det andre boller. vi hadde kjøkken på skolen, og jeg lagde noen nydelige sveler! mine baarn. og etter skolen, dro jeg, hp og ida hjem til live og tittet på det nydelige nye marsvinet til live, som etter min mening burde hete harry. men hun har bestem seg for obama.. jeg, ida og hp måtte så til frydendal kirke for å gå med bøsser i to timen, JEEEeehh.. det var artig. jeg ble så sliten og trøtt på folk som trodde at vi brydde om hvordan de gleder seg til våren, eller om dyrene dems eller om hvordan de lager brød! jeg hadde bare lyst til å hjem, bade og se på frustrerte fruer.. men men, alt til sin tid.


i dette øyeblikk sitter jeg i min seng, spiser coco puff, leker på polyvore og syntes synd på meg selv, for en sippeguri.. jeg er nemmelig syk, imunforsvaret mitt svikter meg! :( håper bare at jeg blir frisk til helga, be for meg! dette ble vist et litt langt innlegg, men jeg har god tid så hvorfor ikke? :p

noen flere som har følet seg litt klein i det siste?
jaja, god bedring klagefant! puss puss :)

9 kommentarer:

  1. pussig pussig<3<3 Joda :)(L)

    Jeg ber!!<3<3

    SvarSlett
  2. Hehe både du og HP var borte og dere skulle gi pengene til han i dag ;P hmm.. god bedring søta<3

    SvarSlett
  3. JA til hvem :O? Men jeg ber. og har medfølelse ;)

    SvarSlett
  4. DU KAN IKKE LEGGE UT SÅNNE BILDER:O XD <3 <3

    SvarSlett
  5. til jørund helene ;b åh? skal jeg slette det jonas? :p <3

    SvarSlett