fredag 3. april 2009

pizza, brus, påskeegg og nytt på nytt. nå er det påskeferie!

jeg blir vist aldri lei av den deilige følesen man får, når man sitter på første dag i ferien og tenker; "jeg skal sove lenge imorgen!" :D og det skal jeg sannelig! hvis ikke inger johanne og ole martin får et, "dagen er kort" innfall og bestemmer seg for å vekke meg.. det hadde gjort livet mitt surt. jaja, tenker positivt ;)



idag har det vært en artig dag, men en dårlig morgen! men fikk en god slutt, jeg fikk 4++ på en engelsk skrivestil, er ikke helt sikker på om jeg er glad eller skuffet, menmen. etter skolen dro jeg hjem til min kjærast, og der så vi på film ;p ingerjohanne og olemartin kom å hentet meg.. rundt sju, jeg sitter nå å ser på nytt på nytt med pizza i magen, brusglasset i vinduskarmen ved siden av meg. og påskeegg på bordet foran meg :) DET ER PÅSKE!! og jeg elsker det.

hva skal folk i ferien?
puusssss puuuusssss <333333

3 kommentarer: