søndag 12. april 2009

bevis, bevis!

åjadda, her er jeg fult igang med påskebadet! som sagt kom jeg helt ned til over rumpestumpen. veldig, veeldig kaldt! og jeg tror aldri jeg har mistet så fort følelsen i føttene før :p (forresten, på bildet, er jeg i ferd med å lage peace tegnet. så vet dere det!)


juliane var jo egentlig hovedatraksjonen da, siden hun var i et lite veddemål. og hun var veldig modig ;-)


(vil nok si at jeg kanskje skal plusse på noen flere bilder imorgen, hvis de ikke er for avslørende! ;p)


nå sitter jeg å ser på helene som desperat blander shampoo'er. hun er missførnøyd med håret, merkverdig. er egentlig ganske skeptisk på dette men.. jaja. jeg droppet gudstjenesten idag jeg. det frista veldig lite å stå opp ti for å sitte i en time å høre på presten preike, i ferien min! jeg har bestemt meg på å nyte slutten av påskeferien, og har ikke tenkt til å bruke den på kirkebesøk. sover istede.

men opp måtte jeg, fordi jeg skulle til joonaas :) men kunne ikke være der lenge, ble hente fire faktisk. huff og huff, men det var kjempe gøy så lenge det varte. når jeg kom hjem, slækka jeg litt også sendte jeg meldig til juliane. vi gikk i byen litt, men så måtte jo si farvell. ETTER DET (:-p) dro jeg opp til helene! som jeg, for de som ikke skjønte det, er hos nå. og jeg gleder meg til imorgen, drama. party!

det har vært en kjempe digg ferie da, og jeg kan ikke si at jeg gleder meg til skolen..

hva har du gjort i ferien?

2 kommentarer: