tirsdag 24. mars 2009

rottereir!

jeg takler ikke håret mitt nå.. det bare vil ikke høre på meg. nesten som om det er fast bestemt på å gjøre en hver dag, til en dårlig hårdag. så jeg straffer det med å sette det opp i en tutt eller hestehale, hver dag, mohaha. menmen, skal få klipt meg, MÅ få klipt meg snart! : ) det er bare så skummelt, mange som blir missfornøyde. jaja, man lever farlig.


(rottereir!!)

SOLEN KOM!!

silje, marthe, meg, helene, hp og live!


meg og live


jonas :) <3 (KJÆRSTEN MIN) stolt fotograf!


marthe, hc, meg og hp


marthe


hc

idag var det engelsk skrivedag, og jeg skrev om musikk. håper det gikk bra!! : p det var kjeempe koselig på skolen idag (heheh) og etter skolen var det også kos, jentene dro hjem til live og lå på verandaen i sola og hørte på gammel musikk. så for det ned til kirka for komf. undervisning. FUN! vi slapp unna og jeg dro opp til inger johanne og ole etter en liten time i heimen. nå sitter jeg og smatter i meg en slik en liten sak, mens jeg hører på musikk og bloggerrrr. også gleder jeg meg til en slapp kveld med frustrerte fruer! :D som er nå!



ha en lekker tirsdag folkens! puss puss

5 kommentarer: