onsdag 4. mars 2009

tittel

såå, nå er det onsdag! i vinterferien.. kort oppsummering etter fredagen; helene kom på lørdag, live og ida dro hjem. jeg dro opp til hp, og der sov jeg til søndag, også dro vi hjem til meg og sov der! vi er nå på mandagen, og hun sov der en natt til hun ; D men på tirsdagen dro hun hjem. for å forhindre å bli lei av hverandre, og ja, også skulle jeg på bursdag da. det var kjempekoselig, adele, dattra til kusina mi, ble to år. hun er så skjønn :) når vi kjørte opp til bursdagen, ringte anne linn og spurte om jeg ville være med å se på film hos henne med hc og hp. så jeg dro dit etter bursdagen og sov der! nå sitter jeg i anne linn sin veldig myke seng med hc og hører på beroligene musikk og BLOGGER :D det har ikke vært så spennede vinterferie, men håper på å finne på noe sprell før helga, da skal jeg på hyttetur med familien, gleder meg :)

hva har dere gjort i vinterferien ?

5 kommentarer: