fredag 27. februar 2009

jaa endelig ferie :)

Det var kjempe deilig å ga hjem fra skolen idag og vite at jeg ikke skal opp igjen til skolen før neste mandag! jeg ble med live hjem, og der lagde vi en emosjonell film om en jente som drar fra vennen sin.. den ble drit dårlig :) men vi hadde det gøy! Ida kom til live og vi dro hjem til meg, hvor vi spiste pizza og drakk urge, kos : D(det var snakk om å dra til brygga å spie med noen jenter. men selvfølgelig fikk ikke jeg lov, penger vokser tydeligvis ikke på trærne!) uansett, vi så på to filmer, an amarican haunting og bare bea, inspirasjonen kom til oss og vi lagde en film selv ;b den ble ganske bra, (en overdreven, parrodi på en skrekkfilm)



også tror jeg kanskje jeg skal nyte første dagen i vinterferien med å dra til arendal med live, men er ikke sikker på om pengene strekker til :/ jaja, mulighetene er store. og forresten, LIVE har vist meg et band som jeg har fått litt hekta på :) Nomy heter de;
http://www.youtube.com/watch?v=S_qDOzlqozQ
http://www.youtube.com/watch?v=Dtfb--ftGKI

Akuratt nå sitter jeg i senga mi og er klar for natten med mange artige drømmer ;) natta!

2 kommentarer:

  1. Jeg trodde ikke dere hadde noe penger, så dere ikke kunne spise på brygga jeg :p

    SvarSlett
  2. da trodde du riktig ;)

    SvarSlett