onsdag 18. februar 2009

kjetil og kjartan!

jaudå.. nå sitter jeg, live og litt lengere bort, ida på risørhuset og venter på at alle andre klasseKOMPISENE våre.. hehe, skal komme ;) live er nemmelig veldig svak og alt slik, så vi fikk kjøre! (tommel opp). og grunnen til at vi sitter her, er at vi skal se på kjetil og kjartan!! og jeg gleder meg veldig : ) men nå begynner folk å komme, så jeg går av datan.



DET VAR UTROLIG MORSOMT! og lærerikt : ) det handlet nemmelig om mobbing. på dette bildet kan du se kjetil som fritz ;'D tror ikke jeg har ledd så godt på en god stund, høhø! vi fikk også underskriften til dem, på et brev som vi har skrevet til læreren vår jan. i brevet står det at jeg, ida og live MÅ sove på samme rom sammen i polen, håper det funker :) kryss fingrene, IGJEN : D

hopp hei! leverpostei

4 kommentarer:

  1. åh! de var geniale.

    Ps.
    Æ lika klasse kameratane dine, æ lik de VIRKELIG

    SvarSlett
  2. høy hånd med forsterker... jeje <3

    SvarSlett
  3. hah, det jeg viste nå var en - høyre hånd med forsterker :)

    SvarSlett