tirsdag 17. februar 2009

slappfis

nå for dagen har jeg ikke orket så mye, nesten ingenting faktisk. og jeg aner ikke hvorfor, vil bare grave meg ned i senga og bo der resten av uka. men jeg må være tapper! så jeg har tenkt til å kose meg litt idag! tok meg akuratt et varmt bad, smacha te med en lavender annsiktsmaske, lagde meg litt varm te og satt på bautiful soul av jesse mccartney, merkelig nok. og har planer om å legge meg tidlig, men jeg vet at det kommer ikke til å skje.




idag var det tirsdag ja, og det betyr kjøkken på skolen! jee : ) pussig nok så ringte ikke klokka og jeg ble vekket av at pappa kommer inn i en stor ståhei og spør hvorfor jeg ikke er på skolen. jeg stressa litt i begynnelsen men kom meg ut av huset! ;) da jeg kom på skolen fant jeg ut at det var prøve i kjøkken, flotte greier. jeg visste det egentlig, men var i fornektelse tror jeg. men prøven gikk veldig bra egentlig ; D og håper på en sekser, kryss fingerne!

hopp hei, leverpostei : ) gå din vei..

4 kommentarer: