tirsdag 3. februar 2009

helga

fredag
helt ærlig, husker jeg ikke så veldig mye fra fredagen, men jeg tror det var drama øvelse (?) nei! det var det ikke..

lørdag
det var vel drama da også :p men etter det, var det party party hos marthe. vi jenter pyntet oss og dro til henne, og etter hvert kom det noen flere :b det ble litt seint, jentesnakk liksååm!! men det ble en del bilder da, som jeg stjeler fra marthe ; )


1.marthe og ida, poser froan øl'en til henrik. 2. meg og jonas. 3.simen og tjukken. 4. silje og marthe, ler :b 5. folk gjør seg klar til å se på film, ble aldri noe film da..

søndag
vi måtte stå opp litt tidlig, djaamaa. det var som alltid gøy, vi lærte danser, og jeg ble helt hekta på cha cha chaa!!!! (leker jan) etter draman dro jeg hjem til helene og vi så på meeeerlin og spiste kake, SEFFLIKSÅÅÅM!! hehe

hopp hei, takk for meg!

3 kommentarer: