onsdag 11. februar 2009

sorry mac

jeg har ikke orket å skrive i det siste.. har liksom begynt på et innlegg flere ganger men aldri klart å skrive det ferdig. og folk har begynt å småklage, men bare småklage ;) høhø.

i kort oppsumering; fredag, drama og bursdag :D det var kjempe kos, både draman (hehe) og bursdagen (HEHE!), neida, slutt å tull.. på bilde er det, birgitte, (kjøler seg, brun jakke), silje, (rød jakke), hp (grå hettegenser), ida (rosa jakke), marthe (sort kjole), astrid (grå hettegenser, over marthe ;p), live (blå boblejakke), hc (rosa jakke ?) og meg (rød jakke). men, ja, det var en kjempe gøy bursdag, og jeg gleder meg til neste! bursdag altså



lørdag, våknet jeg (hos silje, med alle jentene, eller ikke ida ;/ hun måtte stå opp tidlig), spiste GOD frokost, pakket, og dro hjem! etter en varm dusj og litt sånt, kom juliane :D det er min nydelige kusine, og vi satt på rommet mitt heele dagen. JESS! : D men det kom noe fornuftig ut av den dagen, jeg, live, hp, marthe, silje, ida, johan, jonas og sebastian, planla å dra til vegårshei på søndag, party :) så jeg stod opp kl. 10 på søndag, og gjorde meg klar. hp kom, også for det bort til vegårshei. det var fun det, kjempe koselig :D (de kjæm bildæ)

hoppsi heisi, leverposteisi!

4 kommentarer:

  1. + birgitte(kjørler ansiktet)

    SvarSlett
  2. Sa du alle jentene ? (host host) NEIDA<3


    fra ida

    SvarSlett
  3. ahahah, birgitte! jeg så deg ikke :p sorry ida <3

    SvarSlett