mandag 23. februar 2009

det ble helg igjen :)

party! helga var mojo den : ) på fredag var jeg syk, magen.. så jeg var bare hjemme og småkjeda meg. MEN PÅ LØRDAG VETTU!! neida, på lørdag var det gøy! ukm først og, det var kjempemorsomt. for noen flotte konfransierere det var der ; ) det var kjempe gøy å se på, men det hadde vært enda gøyere å opptre med ohlalà. menmen, også var det synd at jeg ikke fikk sett alt, fordi jeg og ida måtte hjem til meg å stelle oss til bursdagen! det var nemmelig utklednings bursdag : D og jeg var en mus!! en brun, oversminka mus :)



på søndag var det fastelaven! og mor lagde overeaskene gode boller :) men jeg tilbringte min tid med min yndligs kusine, JULIANE!! : D vi på the ring (igjen)

hva gjorde dere i helga da?

4 kommentarer:

  1. Fine Konfraniserere? Jeg vil heller si sabla kjekke! Spesielt han laveste:D

    SvarSlett
  2. jeg er din yndlings kusine! :D fredag, og litt av lørdagen, sammen med deg var kjempe hyggelig! :D <3

    SvarSlett
  3. Kjempe artig å se folk som har samme navn som meg:-)
    Det er ikke så mange av oss shø! :p
    Løveklem til deg!:)

    SvarSlett
  4. hehe, enig der jonas! :p heheh juli <3

    SvarSlett