søndag 25. januar 2009

nye eventyr hos helene!

furtingen funket!! : D jeg fikk lov til å dra opp til live, men det ble jo litt seint når jeg gikk opp alene til henne. så jeg fikk helene og anne linn til å møte meg, så sniille de eeer!! : ) men når vi var på vei opp så fortalte helene hvorfor hun var så redd for å møte meg. hun fortalte at det hadde vært en mann som hadde vært inne på jentedoen på ungdomskolen på fredag, og bare sittet inne på doen også stått å sett på jentene mens de vaska hendene! også hadde han vært på skansen på jentedoen der, sinnsykt ekkelt. men enda eklere at politiet ikke har tatt han enda.

MEN over til deg mojoee :) det var utrolig fett på lan, det ble kanskje ikke så seint som vi trodde men vi ble sånn tåli trøtte og hypre. vi våkna på lørdagen av at to små troll dundra løs på vinduet vårt! det var johan og jonas, kl 11! ja, 11 på morran! men men, hva skal man si ? det ble en veldig koselig dag da, med masse morsomt! : )
jeg sov over hos helene til søndag og der fant vi på mye fanteri kan du tro! og selvfølgelig måtte vi ut i snøen å leke og der tok vi mange bilder : )


1. et bilde jeg tok at et tre!! jee. 2. meg og timon i oppblåsbar båt. 3. helene kler av seg. 4.helene og timon. 5. isklump som lå oppi båten : ) 6.jeg kler av meg. 7. meg, og.. snø. 8. jeg er den fødte fotograf! : )

6 kommentarer:

  1. Det var jo på tide for dere å stå opp da:O Vi bare gjorde dere en tjeneste;) Foressten så tror jeg at vi kom litt tidligere:D Men, men dere var jo så gjestmilde at:D Fikk til og med få lov til å være med å spille ALIAS!!<3<3

    SvarSlett
  2. Fødte fotograf! fine og koslige bilder:)
    Bare å slappe av, pedoen er etter marthe;)

    SvarSlett
  3. neei! det var ikke på tide, hahaha <33 vi sugde i alias da :p

    SvarSlett
  4. haha, koselig lan :) fine bilder! <3

    SvarSlett
  5. Koselig uke :)
    Untat det med han mannen...

    SvarSlett