søndag 11. januar 2009

dramahelg : )

blæ blæ blæ, jeg har egentlig ikke så ufattelig lyst til å skrive i bloggen nå men jeg må, folk begynner å mase. HEHEHEHEH! så først må jeg si litt om dramahelga : ) det var kjempe koselig, og veldig gøy! selv om vi måtte opp kl. 10 og at det holdt på til 6 (?) på helga. og det var mye venting når man ikke var på scenen, og da gjorde vi vårt beste til å få tiden til å fly.. for eksempel jonas og erlend, fant ut at de ville spraye håret grått. nemmelig!
erlend og jonas : ) flott gutter, flott!
dette er folk! meg i midten ; )

3 kommentarer:

  1. Fin header, minner meg om sommer:D<3 Kunge bilder og endelig innlegg fra deg igjenn!

    SvarSlett
  2. Jepp det var på tide med et bilde av meg:D;D



    (Hilsen den Kjekke/Jezzes):D

    SvarSlett
  3. hehe, ja sannelig på tide ; p takk birgitt (det er live), skal prøve å blogge litt oftere!!! : D

    SvarSlett