søndag 4. januar 2009

the end

(lat som at dette ble skrivd igår, hehe)
litt dumt er det, at ferien er slutt og at skolen begynner imorgen. Det har vært så kjempe deilig å legge seg seint på ett og våkne seint på dag :) for tre (?) dager sidensov jeg hos helene, det var årntli gøy! : ) når jeg er der, spiser vi alltid en spesiell sjokoladekake, NAM! den er ufattelig god. så vi gikk til butikken, og jeg var syk og måtte tisse. på toppen av det hele, når vi kom fram, var det stengt :b så vi gikk på statoli men de hadde den ikke der heller, og da fikk helene, faren hennes, til å komme å kjøre oss ned til videon. de hadde den ikke så vi kjøpte brownies, men helene klarer ikke å lage brownies. det bare blir sjokoladekake, uasett hva hun gjør, det er litt morsomt. picture of the kake? here!! SEE : )

dagen etter på, tror jeg :p chilla vi litt (hehe) også sminket vi oss og tok bilder, de bildene har jeg tenkt til å legge ut nå. hun ble med meg hjem litt, men dro hjem til seg selv etter noen timen.

meg, helene, meg, helene, helene og meg og meg. høhø : )

6 kommentarer: