fredag 23. januar 2009

i wish you were here

skidag var jeg hos tannlegen! skulle såå gjerne ha sagt, null hull. men da hadde jeg jugd :/ jeg måtte nemmelig borre, og jeg er ikke den typen som liker å ha mange tannlege innstumenter presset inn i min munn. for ikke å snakke om bedøvelsen, jeg trodde jeg skulle dø da han stakk en nål i ganen min, blæ! men en positiv ting kom ut ifra det da, jeg har lenge hatt et hakk i min fortann og det fikset han :D så nå smiler jeg til alt!



jeg ble veldig kvalm etter tannlege besøket, så jeg orket ikke å gå på skolen. så da sitter jeg her da, alene, kald og sint. jeg egentlig ikke alene og kald, men jeg er sint! fordi jeg fikk ikke lov av mine foreldre å dra på girlylan hos live :( og jeg tror ikke at furting kommer til å funke denne gangen. men, men, jeg finner nok en måte å underholde meg på! som å høre på vakker musikk!! : D

hopp hei, leverpostei!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt smil:D
    Lan er driiiiit gøy nå liksom, heeelt vilt!

    SvarSlett
  2. Vakker Musikk<3<3



    Wish You Where Here:D

    SvarSlett