lørdag 3. januar 2009

less and less

nå har jeg ikke skrevet i blogg siden lillejulaften. og jeg har en fæl misstanke om at det vil komme færre og færre bogginnlegg, helt til det slutter helt. men det gjør jo egentlig ikke såå mye, jeg har nemmelig en misstanke til! at live er den eneste som faktisk leser min stusslige lille blogg ; ) ANYHOW!! kort oppsumering;

Julaften
var veldig koselig, vi spiste ribbe, jeg liker egentlig ikke ribbe men det var godt : ) det var en gave som var til meg som var kjempe stor, det var mojoo.

kattepusen min!! og den store gaven som jeg fikk av inger johanne og ole, det var et kaninbur!: ) stuen før julemiddagen.
det skjedde ikke så mye spesielt mellom julaften og nyttårsaften, ikke som jeg husker hvertfall. tror jeg kanskje lider av korttids hukommelse, huff og huff.

Nyttårsaften
det var som alle nyttårsaftener (hehe), masse god mat, potetene var best ; D og mange koselige folk! ble litt seint, men det er jo nyttårsaften det.
meg og inger johanne ; )

11 kommentarer:

  1. les på bloggen min nå! :D

    SvarSlett
  2. når kommer du hjem fra inger johanne? :p svar hos meg, om du gidder, så jeg ser svaret ; p

    SvarSlett
  3. Ja den var søt :-)
    Kul header hadde du å!

    SvarSlett
  4. jeg leser bloggen din! :) Hva var det i detn store pakka? Jeg ble nysgjerrig : p

    SvarSlett
  5. jeg leser bloggen din å ellepus :)

    SvarSlett
  6. jeg leser, elle + jeg komenterer:) kjempe søt pus, jeg tror det er et puslespill i pakka:P

    SvarSlett
  7. det kommer nokk til å bli litt av en jobb med det 10 000 brikkers pusle spillet:):)

    SvarSlett