lørdag 21. mars 2009

trøtt på tur



det har aldri vært så deilig å kommer hjem fra danmark før, som det var igår! å bare slippe de tunge, fullstappa bæreposer som far tvingte meg til å bære, på gulvet og falle ned i sengen. det var alt for tidlig for meg å stå opp kl. fem, for så å legge seg kl. halv tre.. jeg er bare ikke den typen. men det var en kjempe koselig tur, fikk kjøpt meg noen saker og ting som jeg trengte! en bukse, jakke, mascara, parfyme, øyeskygge brøste, smykke "stativ" og litt godteri :) hurraa! sitter faktisk å småspiser på litt toblerone akuratt nu. skulle gjerne likt å lastet opp bilder fra turen, men saken er slik at jeg har ikke kamera og det ble ikke tatt noen bilder.. så sånn er det. skal sove hos helene p idag! i bobilen hennes :) (det er egentlig camping vogn, men vi liker å kalle det en bo-bil) som er utroolig kul!! åh, den er så stilig, gleder kjempe mye.

puss puss ; p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar