lørdag 22. november 2008

Arendal


Da var det helg igjen : ) på fredag kom Julie til meg, vi gikk på byen og kjøpte milkshake, annbefales. Så spiste vi rådyr, det var ikke så veldig godt, men potetene ar gode! Vi leide en film, hehe. Den het "not another gay movie" annbefales ikke. jeg hadde sett den før men jeg bare måtte se den igjen, neida.. Julie hadde lyst til å se det, skjønner jeg godt! Etter filmen dro Julie hjem og jeg spilte the sims til langt på natt, Arne er hjemme ; D Jeg skulle egentlig bestille ballkjole på forever21, fordi jeg trodde man fikk fri porto hvis man bestile for over en bestemt pris. Men det fant vi ikke ut av, så vi dreit i det og dro til Arendel på lørdag. Der fant jeg alt jeg trenngte, kjole, sko og tilbehør. Jeg skal låne Julie øredobber som man kan klipse på! jeg ble glad. Utenfor en butikk, var det er høyt tårn. Jeg måtte jo vise meg litt fram så jeg klatret opp, det var veldig høyt og den snurra rundt.Men jeg gjorde det! tror aldri jeg har vært så redd for å dø av et fall før da. huff og huff!

2 kommentarer:

  1. en svart, litt kort som går inn fra brystet ned til ribbeina, så har den tre lag. Som står litt utover, på en måte ; D

    SvarSlett