onsdag 5. november 2008

Malt rommet!

Jess! jeg er endelig ferdig med å male rommet, jeg må si at det ble veldig fint faktisk. grønt på tre vegger og en hvit, flotteflott! Jeg er veldig stolt, men det er kanskje fordi jeg har tatt meg søte tid, jeg ikke den type personen som gjør alt med en gang. Liker å vente en stund ; D Men nå er jeg ferdig og jeg kan bare begynne å dekorere rommet, gleder meg masse! Det er jo det gøyeste, å dekorere, finne mange funky saker og plasere dem på rommet. Alle kommer til å bli seeempe missunlige, og jeg kommer til å elske det! men alvorlig talt, det ble lekkert? kanskje jeg burde blir sånn som dekorere rommene til folk, tjenre sikker mye på det :p neida.. jeg er ganske stolt av meg selv som klarte å male hele rommet helt selv! hadde jeg aldri trodd ; D

3 kommentarer: