onsdag 19. november 2008

Blablabla

Halla balla! ja, jeg sier det nå. Nå har det vært en god stund siden sist blogging, har aldri noe intresant å skrive om. Men nå har det jo skjedd en del ting siden sist, så det skal nok ikke bli så vanskelig å skrive! skammese, helg! jah, helga var koselig. jeg var med Ina hele helgen, Ina Marie, hvis noe lurte. Bortsett fra søndag kveld, den hadde jeg for meg selv. Melk og honning, annsikts maske, nei egentlig ikke, bare liker å si det. hehe. også rydda jeg litt og så på robinson.

På mandag fikk vi vite at det hadde vært et innbrudd på skolen og noen hadde stjålet ball pengene, så det ble kanskje ikke ball. Men takk til brygga, så blir det det : D hurra!

Også var det tirsdag, som alltid dro vi hjem til Hc, Julie O var med også, fett! etter en god episode med one three hill og litt tassing på datan var det på tide med komf. undervisning. Vi fikk kjøre med mamman til hc, hehe, og utrolig nok fikk vi plass til fem hypre, små jenter i baksetet. takk til Marthe som lot med sitte på fange, åh, ho e så mjuk å goo! På komf. var det jo gøy, øvde på å gå med lys! så dro jeg hjem, det var herlig fordi jeg var alene hjemme. jeg så på greys anatomi og det som kommer etter det : )

Så er kommet fram til idag. Jeg var syk idag, svimmel og vondt i hode, stakkars meg! Det ene posetive var at jeg fikk hale dagen til å øve på prøve så den skal jeg få seks på! og at jeg tok noen lekkre bilder av meg ; D hehe, jeg gleder meg til i morgen, da blir det drama hele dagen, nesten! men jeg må nok øve litt til.

Hopp hei leverpostei!

2 kommentarer: