torsdag 13. november 2008

Torsdag

Jo, altså : ) Idag hadde vi gym, vollyball. jeg er helt fantastiks god i vollyball! engtlig ikke. Men det var mojo så : ) etter gym var det noen fag, også kom vi til nynorsk prøva, blææ. Hadde det ikke vært for Anne-Linn, hadde jeg ikke kunne skrevet noenting, HUN ER MIN HELT!! Etter skolen bar det bort til Hc, med Live, Silje, Marthe og meg. Det var koselig, live lagde søt kakao, og marthe lagde søt krem. jeg lagde harde macaroni :( de sa det var godt da! vi så på one three hill, selvfølgelig?, også bare måtte vi ta noen bilder. Her kan dere se noe av hva som foregår hos Hc! Hehe, på dette bilde ser silje ut som en mann : p






DET ER DET ENESTE BILDE, EMO LIVE VAR MED PÅ!






Etterpå fikk vi kjøre ned til dramaen, med pappaen til Hc. tusen takk! Det var herlig på drama, kjempe gøy : )

Når jeg kom hjem, åh, det var herlig å kommer hjem, gikk jeg ned på butikken å kjøpte smør! Det er nemmelig jeg som skal ta med kake på skolen i morgen ; D gikk for gode gamle pose brownies! takk til toro. Personlig syntes jeg den er best! fordi det er den : ) Istad hadde jeg det gøy, Jeg tok på annsikst maske, den er drit god, oriflame spa! : p også lagde jeg varm melk med honning, tente lys og gjorde lekser! hoho, ja, jeg gjorde lekser : D fikk bare gjort halve samfunsfag leksa før jeg gikk ned og så på Prison break, det er så spennende nå! Men nå kjenner jeg at Jhon Blund kommer på besøk, så. Natta! : )

4 kommentarer: