søndag 23. november 2008

Ps. I love you

Nå er det søndag. Arne har dratt, kommer ikke tilbake før om tre uker. Jeg savner allerede datan hans. Vi har ikke bærbar data i huset vi, "snufs". Mens han var her brukte jeg datan til å se på noen filmer : ) Den ene het Wall-E, det var en historie om en kjempe søt liten robot. Som var helt alene i 700 hundre år. Hvis du ikke har sett den, se den!



Også så jeg en annen film, den var trist, men veldig gøy. Den het Ps. I love you, det forklarer overskriften ; ) Den
annbefales så det høyeste!

Helt siden jeg har fått nye sko har jeg gått rundt med i hele huset, mamma blir gal.
Og det dumme er at de har fått noen riper og skraping på seg : ( buhu. Så for å muntre meg opp skal jeg belønne megselv med et godt varmt bad, en desj skrubbe krem og deretter annsikts maske. And for the big finnish, sjokoladekakadeig!

Hopp hei, leverpostei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar