lørdag 29. november 2008

Showoff!

Det har vært en god stund siden sist blogginnlegg, så jeg drar en klassiker, jeg har ikke hatt tid. For å ramse opp, mandag, gikk som en mandag. For å være helt ærlig husker jeg ikke så mye fra mandag. Har nok ganske dårlig hukommelse, hm. Tirsdag husker jeg heller ikke så mye fra ; p men på onsdag! da var det tentemen i engelsk, for de som lurte, gikk det helt fint? håperjeg. Dro i 1 tiden, Julie og Sofie var med meg hjem, de lagde middag til meg og familien min. Takk! det var, for de som lurte, tortillachips, kjøttdeig og kjøttsaus og ost, med en liten skål hvitløksdressing. Det var godt. Sofie dro på trening ca kl. huskerikke. Jeg og Julie satt oss på datan, hørte på jonas brothers og ble litt revet med. kort verson: vi filmet oss selv mens vi danset til Jonas Brothers! det var veldig gøy. Julie dro hjem og Jon Blund kom på besøk :D hehe.

Torsdag skjedde det mye, drama etter skolen. øving til Poleninnsamligkonserten, kom å se! Etter draman dro vi ned til draman. hihi, der fikk vi gjort mye, leker,pizza, jungelboken. I dag er det, for de som ikke vet ukedagene, fredag. Da var det intens jungelboken øving, fra ti på morran, til seks på kvelden. Nå sitter jeg hos Inger johanne (min søster) og Ole Martin (min søsters boyfriend) med mamma og pappa. De spiser pinnekjøtt, jeg sitter på datan! Så for alle dere som bryr dere, dette var vært min uke :)

UKAS NØTT: hva mener jeg med, Showoff!? :o dam dam dam daaaaaam

Hopp hei, leverpostei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar